‌ای کوتاه پیرامون مبانی، اهداف و انگیزه‌های انجام این پایان‌نامه اختصاص یافته است. در ادامه، كلیات مطالبی كه در فصل‌های بعد ارائه می‌شود، بیان می‌گردد.

در فصل دوم ادبیات یا پیشینه تحقیق، انگیزه تحقیق و کارهائی که پژوهشگران قبلی در مورد مسئله مورد مطالعه انجام داده اند معرفی می شود. ابتدا در مورد ارتباط بین سه مفهوم اساسی سیستم قدرت شامل قابلیت­اطمینان، امنیت و پایداری بحث می­شود و همچنین بطور خلاصه تعاریف این مفاهیم ارائه می‌گردد. سپس به بررسی جنبه­های مختلف امنیت و اصول اولیه ارزیابی امنیت شامل امنیت ­استاتیکی و

دانلود مقالات

 امنیت­ دینامیکی می­پردازیم. معیارهای متفاوت ارزیابی امنیت شامل معیار قطعی و معیار براساس ریسک نیز بطور کامل شرح داده شده است.

در فصل سوم ارزیابی امنیت براساس ریسک مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. در این فصل به نحوه محاسبه این شاخص‌ها و همچنین مقایسه آنها جهت استفاده در تصمیمات بهره­برداری پرداخته شده است.
در فصل چهارم به بررسی تصمیات بهره‌بردار سیستم قدرت جهت بهبود امینت استاتیکی و دینامیکی می­پردازیم و به جای ارزیابی قطعی امنیت از ارزیابی براساس ریسک امنیت استفاده می­کنیم. در این فصل الگوریتم روش پیشنهادی جهت برنامه­ریزی مجدد تولید ارائه می­شود.
در فصل پنجم نتایج شبیه‌سازی‌های انجام شده بر روی شبکه 24 شین ­IEEE با استفاده از نرم افزار psat آمده است. همچنین تصمیمات بهره‌بردار در دو حالت ارزیابی قطعی و ارزیابی براساس ریسک مقایسه و بررسی شده است.
فصل ششم نیز به نتیجه­گیری و ارائه پیشنهادات جهت ادامه کار این پایان‌نامه اختصاص یافته است.
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...