فصل اول     كلیات

 

   1-1- تعریف و بیان موضوع                      1

 

2-1- هدف تحقیق                         2

 

3-1- اهمیت تحقیق                       3

 

4-1- بیان مسائل تحقیق                          4

 

5-1- بیان فرضیات                       5

 

6-1- محدودیتهای تحقیق                      6

 

7-1- تعریف واژه ها                         7

 

 

 

فصل دوم     مبانی نظری

 

     بخش اول – كلیات

 

1-2- مدیریت منابع انسانی                   8

عکس مرتبط با منابع انسانی

2-2- آموزش كاركنان                         11

 

3-2- اهداف آموزش                       14

 

4-2- اهمیت و مزایای آموزش                      16

 

5-2- مراحل آموزش                       24

 

6-2- نیازسنجی یا برآورد احتیاجات اساسی در سازمان    25

 

1-6-2- اهداف نیازسنجی در برنامه ریزی آموزش كاركنان   25

 

2-6   -2- روشهای تعیین نیازههای آموزشی            27

 

دانلود مقالات

 

 

3-6-2- ملاحظات اساسی در نیاز سنجی               31

 

7-2- هدفهای آموزشی و توسعه منابع انسانی           32

 

8-2- محتوا و مواد آموزشی مورد نیاز دوره           32

 

9-2- اصول یادگیری                          34

 

1-9-2- نظریه های یادگیری                   36

 

2-9-2- مروری بر چند روش آموزش                  37

 

3-9-2- آموزش ضمن خدمت                      49

 

10-2- اجرا و ارزشیابی                          52

 

1-10-2- روش اجرای دوره                     52

 

2-10-2- ارزشیابی از برنامه‌های آموزشی              53

 

3-10-2- اهداف ارزشیابی از برنامه های آموزش        54

 

4-10-2- مراحل ارزشیابی از برنامه                  54

 

 

 

 

 

بخش دوم – تاریخچه آموزش كاركنان و طرح رشد و ارتقاء

 

–  مروری اجمالی بر تاریخچه آموزش كاركنان            56

 

–  آشنایی با طرح رشد و ارتقاء                     59

 

 

 

بخش سوم – مروری بر تحقیقات انجام شده

 

–  مروری بر تحقیقات انجام شده                  66

 

 

 

فصل سوم – روش تحقیق و تحلیل داده ها

 

1-3- روش تحقیق                         72

 

2-3- جامعه آماری و حجم نمونه ها                72

 

3-3- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات               74

 

 

 

4-3- روش تحلیل آماری                   77

 

5-3- روایی و پایایی پرسشنامه                   79

 

 

 

فصل چهارم – تحلیل یافته ها

 

1-4- ارزیابی پاسخهای افراد آموزش دیده به سؤالات عمومی           83

 

2-4- ارزیابی پاسخ آموزش دیدگان و مسؤلین           90

 

3-4- ارزیابی فرضیات فرعی تحقیق                   168

 

4-4- ارزیابی پاسخ به سؤالات باز آموزش دید‌گا‌ن و مسؤلین  177

 

 

 

فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهادات      

 

1-5- نتیجه گیری                        178

 

2-5- پیشنهادات                             181

 

 

 

 

 

پیوستها

 

 

 

منابع و مآخذ

 

1  حسین  ابطحی ، ، آموزش و بهسازی منابع انسانی ، تهران ، موسسه مطالعات و برنامه ریزی آموزشی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، چاپ دوم ، سال 1373 ، صفحه 19.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...